Roundtable ‘Van ruwe data naar een gepersonaliseerde customer journey’

AANMELDEN NIET MEER MOGELIJK

Elk bedrijf heeft tegenwoordig grote hoeveelheden data in huis, maar vaak worden die data nog niet optimaal benut. Hoe maak je van ruwe data een gepersonaliseerde customer journey? Door alle data uit verschillende bronnen bij elkaar te brengen, kun je op zoek naar correlaties en deze gebruiken om de customer journey voor iedere klant relevant te maken. Een gepersonaliseerde klantreis zorgt voor een hogere conversie, meer betrokkenheid bij je merk en uiteindelijk een hogere customer lifetime value.

Hoe je dit doet, hoor je tijdens de TravConnect-roundtable die op vrijdagmiddag 3 november wordt gehouden in Utrecht in samenwerking Datatrics. Met een selecte groep van zo’n 8 personen uit de reisbranche bespreken we dit onderwerp.

Praktische informatie

Wanneer: 3 november, 14:00-17:00
Programma:

  • 14:00 – inloop
  • 14:15 – aanvang sessie
  • 16:00 – borrel

Locatie: Utrecht

Aanmelden

Wil je weten hoe je van je data een gepersonaliseerde customer journey maakt, mail Jessica om een plek te reserveren. De kosten voor de organisatie van de sessie zijn volledig voor rekening van Datatrics en Emerce. In ruil hiervoor willen we graag een artikel schrijven met enkele kerninzichten na afloop van de dag. Uiteraard zullen wij zonder toestemming niemand citeren of beschrijven.