Roundtable 7 december ‘De kracht van massaal persoonlijk bereik’

Voor succesvolle marketingstrategie en -executie is klantidentificatie key. Fabrikanten in de FMCG is dit een grote uitdaging. SCOUPY heeft met ruim 1,9 miljoen unieke accounts, 1,2 miljoen app installaties, bijna 5 miljoen verzamelde kassabonnen en 175 miljoen verzamelede merkvoorkeuren, een unieke positie in deze branche.

SCOUPY CEO Valentijn Bras deelt zijn visie op data in FMCG. Hij neemt je mee in het belang van klantidentificatie, het inzetten en optimaliseren van data en hoe je hier rendement uit kan halen.

Praktische informatie

Wanneer: 7 december, 14:00- 14:45
Locatie: Pakhuis de Zwijger, Amsterdam

Aanmelden

Wil je deelnemen aan de roundtable, mail Jessica (jessica.van.tooren@emerce.nl) om een plek te reserveren. De kosten voor de organisatie van de sessie zijn volledig voor rekening van Emerce. In ruil hiervoor willen we graag een artikel schrijven met enkele kerninzichten na afloop van de dag. Uiteraard zullen wij zonder toestemming niemand citeren of beschrijven.